Poznań: Avenida rozszerza ofertę rozrywkową

Niesłabnąca frekwencja i utrzymanie obrotów – mimo wprowadzonej w marcu ustawy ograniczającej handel – daje Avenidzie mocną pozycję na handlowej mapie Poznania. Innowacyjne podejście, zmiany tenant mixu, kreatywne akcje zwiększające sprzedaż i aktywne działania w mediach społecznościowych umocniły poznańskie Centrum, które stale odnotowuje korzyści ze zrealizowanych działań. A konkurencję w Poznaniu Avenida ma silną.

Avenida Poznań od początku roku 2018 konsekwentnie realizuje założenia strategii marketingowej i aktywnie dostosowuje ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku, potrzeb i oczekiwań klientów.

Avenida Poznań
Fot. Materiały prasowe

– W 2018 roku wprowadziliśmy i nadal wprowadzamy rozwiązania zaspakajające coraz bardziej wymagające potrzeby naszych klientów – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Zmiany w ofercie najemców wprowadzane są cały czas – pod koniec zeszłego roku Centrum poszerzyło ofertę modową skierowaną do kobiet m.in. o salon polskiej marki QUIOSQUE oraz o pierwszy w Poznaniu salon LOVE REPUBLIC. W tym roku do grona najemców dołączyły międzi innymi nowy koncept kosmetyczny Kontigo, punkt gastronomiczny Pizza Puzzle oraz kawiarnia Lulu Cafe Lounge, a także druga apteka. Fani oryginalnych i unikalnych polskich marek mogą zaopatrywać się w niedawno otwartym koncepcie kreatywnym Urban Jungle. Poszerzono również ofertę rozrywkową skierowaną do dzieci, młodzieży i dorosłych o Centrum Edukacji i Rozrywki „Kolejkoland” oraz Interaktywne Muzeum Strachu i escape room.

– W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych sklepów – mówi Katarzyna Korpak. – Ten rok to także okres relokacji wybranych salonów oraz modernizacji lokali tak, aby  zaadoptować je do aktualnych potrzeb. Obecnie powiększony został sklep zajmowany przez Żabkę, otworzyliśmy również w nowej, większej lokalizacji salon modowej marki Vissavi – dodaje dyrektor centrum.

Niebagatelny wpływ na rozwój oferty Avenidy ma przemyślana strategia marketingowa wdrażana od początku 2018 roku. Opracowując strategię marketingową na ten rok myśleliśmy przede wszystkim o naszych najemcach, którym przyszło mierzyć się ze skutkami ustawy o ograniczeniu handlu. Dlatego też główny nacisk kładziemy na akcje prosprzedażowe, których od początku roku zorganizowaliśmy już aż 8. Nie zabrakło też wydarzeń o charakterze edukacyjnym czy rozrywkowym. Realizowaliśmy również niestandardowe akcje mające na celu pogłębienie relacji ze społecznością lokalną – dodaje Katarzyna Korpak. Jedną z takich akcji była kampania teaserowa z okazji Walentynek „Tu pokaż jak kochasz” dająca poznaniakom możliwość wyznania miłości na bilbordach. Pierwsze półrocze 2018 roku umocniło nas w przekonaniu, że wielowymiarowy charakter centrum handlowego jest odpowiedzią na współczesne potrzeby klientów. Dlatego w okresie przedświątecznym realizujemy szereg działań skierowanych do szerokiego grona odbiorców. Innowacyjna strategia komunikacyjna oraz angażujące i niestandardowe akcje prosprzedażowe dadzą nam możliwość zaprezentowania naszej oferty w jeszcze ciekawszej i bardziej przystępnej formie – podsumowuje Katarzyna Korpak.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni 60 tysięcy metrów kwadratowych mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych (trzy godziny darmowego parkowania). Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.

W Poznaniu Avenida ma silną konkurencję, m.in. w postaci Posnanii, Poznań Plaza, czy King Cross Marcelin.

Red/Informacja prasowa